Tips. Ασκήσεις τροποποίησης διατροφικής συμπεριφοράς.

Tips. Ασκήσεις τροποποίησης διατροφικής συμπεριφοράς. 

  • Βάλτε όλα τα τρόφιμα σε καθορισμένους χώρους.
  • Μη τρώτε κάτι αυτόματα κατευθείαν από το ψυγείο.
  • Μη παίρνετε γλυκά που σας προσφέρουν.
  • Μη τρώτε μπρος από την τηλεόραση.
  • Μη τρώτε ποτέ όταν βαριέστε ….κάντε κάτι άλλο. Τηλεφωνήστε σε μία φίλη, ακούστε μουσική….
  • Μη τρώτε ενδιάμεσα.
  • Μη διαβάζετε την ώρα του φαγητού.
  • Τρώτε πάντα στο τραπέζι σε μία θέση ειδική για σας.
  • Περιμένετε 2 λεπτά μετά το σερβίρισμα πριν αρχίσετε με το φαγητό.
  • Τρώτε μόνο εάν έχετε στρώσει ήδη όμορφα το τραπέζι.
  • Μην ακούτε με το φαγητό μουσική, ράδιο κ.λ.π.
  • Μη τρώτε αν αισθάνεστε άσχημα, αν είσαστε στεναχωρημένοι κάνετε κάτι άλλο π.χ. βγείτε μία βόλτα, διαβάστε εφημερίδα.
  • Προσπαθήστε να μην τρώτε όλο το φαγητό.
  • Αγοράστε τρόφιμα που δεν τρώγονται άψητα, πρέπει δηλαδή να τα μαγειρέψετε.
  • Αφήνετε τα μαχαιροπίρουνα κάθε λίγο στο τραπέζι, κάνετε διαλείμματα.
  • Μασάτε καλά.
  • Προσπαθήστε να σκέφτεστε σε κάθε γεύμα θέματα σχετικά με το φαγητό, σκεφτείτε αυτό που τρώτε.
  • Ετοιμάστε το φαγητό σας έτσι ώστε να το σερβίρετε μια και καλή.
  • Τρώτε μόνο ότι σερβίρετε.
  • Πριν από το φαγητό θυμηθείτε πως είναι η τωρινή σας σωματική κατάσταση, καθυστερήστε να αρχίσετε το φαγητό. Κάντε ασκήσεις χαλάρωσης.
  • Μετά το φαγητό φανταστείτε πως θα φαίνεστε όταν λεπτύνετε.
  • Χρησιμοποιήστε μικρό πιάτο και μικρό πιρούνι.
  • Εάν αφού φάτε το κανονικό φαγητό σας νιώθετε ότι θέλετε να συνεχίσετε να τρώτε, σηκωθείτε από το τραπέζι και ασχοληθείτε με κάτι. Π.χ. κάνετε ένα τηλέφωνο, πλύνετε τα δόντια σας.
  • Τρώτε σε μικρό πιάτο με μικρό πιρούνι, για να φαίνεται το φαγητό σας περισσότερο. Όπως λέμε «να χορτάσει το μάτι».
  • Κατεβείτε από το λεωφορείο 1-2 στάσεις πιο νωρίς  να περπατήσετε περισσότερο, είναι  περίπου 5-10 λεπτά περπάτημα.
  • Ξεκινήστε το γεύμα σας από την σαλάτα ώστε όταν περάσετε στο κυρίως πιάτο χορτάσετε με μικρότερη ποσότητα φαγητό και θα αποφύγετε και τα «τσιμπολογήματα».
  • Προτιμούμε σκληρές τροφές, δύσκολες στο μάσημα, όπως καρότα, μπριζόλα αντί μπιφτέκι, παξιμάδι αντί ψωμί.
  • Τακτοποιήστε τα ντουλάπια στο ψυγείο ώστε οι ελαφριές και πιο υγιεινές τροφές να είναι μπροστά και τα «παχυντικά» κρυμμένα.
  • Να προετοιμάζετε από την προηγούμενη τα γεύματά σας ή να φυλάσσετε στο ψυγείο κομμένα φρούτα και λαχανικά για να μην ψάχνετε το «πρόχειρο» φαγητό.
  • Όταν είστε έξω προσπαθήστε να μην τρώτε τα πάντα, κυρίως να αποφεύγετε τα πολύ παχυντικά.
  • Προσπαθήστε να μην αγοράζετε τροφές στις οποίες είστε επιρρεπείς.
  • Χρησιμοποιήστε ψεκαστήρα για το λάδι αντί να το ρίχνετε «με το μάτι».
Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On LinkedinVisit Us On Google PlusVisit Us On Youtube