05Φεβ

τι τρώνε οι διαιτολόγοι    Ένα σύνηθες φαινόμενο στο επάγγελμα μας -αυτό του διαιτολόγου δηλαδή- είναι να πιστεύουν οι πελάτες μας πως εμείς οι διαιτολόγοι γνωρίζουμε όλα τα μυστικά του αδυνατίσματος, αλλά τα κρατάμε επτασφράγιστα και δεν θέλουμε να τα “προδώσουμε” σε άλλους. Άλλες φορές πάλι νομίζουν ότι όσα συστήνουμε εμείς οι «ειδικοί» ,τα εφαρμόζουμε με ακρίβεια και στην ζωή μας. Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική! Οι διατροφολόγοι και γενικά οι επιστήμονες λειτουργούν όπως όλοι οι άνθρωποι. Αν και όλοι – διαιτολόγοι και μη-γνωρίζουμε πολύ καλά τι χρειαζόμαστε όσον αφορά  το ιδανικό επίπεδο λειτουργίας και υγείας, δεν εκμεταλλευόμαστε πάντα αυτές τις γνώσεις! Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό! Νερό, φυσική δραστηριότητα, υγιεινή διατροφή, ανάπαυση, ύπνος, θετική σκέψη, χόμπι, αγκαλιές, ήλιος, φύση , ξέρουμε λίγο πολύ όλοι, ότι συνθέτουν την σωματική και ψυχική μας υγεία. Αν κάποιος διαιτολόγος από εμάς γνώριζε κάποιο άλλο “μαγικό” μυστικό για το αδυνάτισμα, είναι βέβαιο ότι θα το επικοινωνούσε για να λύσει το δύσκολο πρόβλημα των κιλών των πελατών του και κατ’ επέκταση να το «εκμεταλλευτεί» (αξιοποιήσει) επαγγελματικά.

          Οι συστάσεις που δίνουμε εμείς οι διαιτολόγοι είναι όσα γνωρίζει η επιστήμη έως σήμερα και σίγουρα ότι ισχύει για όλους, ισχύει και για μας ! Αν κάποιος τρώει περισσότερο ,θα παχύνει! Αν δεν γυμνάζεται θα έχει τα ίδια προβλήματα όπως όλοι. Για παράδειγμα ένας γιατρός που λέει στον ασθενή του να κόψει το τσιγάρο ενώ ο ίδιος καπνίζει, κινδυνεύει να νοσήσει όπως και ο ασθενής του. Το γεγονός ότι δεν τηρεί ο ίδιος αυτά που συστήνει στους άλλους δεν τον καθιστά “κακό” γιατρό. Φυσικά γνωρίζει πολύ καλά τι προξενεί το τσιγάρο στην υγεία του, αλλά έχει κι αυτός τις «αδυναμίες» του όπως όλοι!

Έτσι και οι διαιτολόγοι  έχουμε τη γνώση ότι το φαγητό, η τροφή μας, είναι θρέψη, φροντίδα εαυτού, απόλαυση, δημιουργικότητα, μέρος της συντροφικότητας (συν-τροφός) και της κοινωνικής μας ζωής, μας φέρνει πιο κοντά με τους ανθρώπους χωρίς να είναι ο  αυτοσκοπός μας, απολαμβάνουμε το φαγητό χωρίς ενοχές, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα της τροφής και στην ενσυνείδητη διατροφή και όλες αυτές τις γνώσεις για το πώς θα τα πετύχουμε, τις μοιραζόμαστε με τους πελάτες μας με μεγάλη χαρά! Αν όλα αυτά θα τα τηρήσουμε- διαιτολόγοι και μη- βασίζεται στην προσωπική θέληση και δουλειά του καθενός μας!

6 τρόφιμα πλούσια σε προβιοτικά

Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί που έχουν οφέλη για την υγεία. Μπορούν να βελτιώσουν την υγεία του πεπτικού συστήματος, συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, ενώ έχει…
Read More
Close Popup

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιαδήποτε ιστοσελίδα, αυτή μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες από τον περιηγητή σας κυρίως στην μορφή των cookies. Μπορείτε να επιλέξετε τις προσωπικές σας ρυθμίσεις cookie εδώ.

Τα cookies αυτά μας επιτρέπουν να καταγράφουμε τις επισκέψεις και τις πηγές επισκεψιμότητας ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Google Analytics
Χρειαζόμαστε το Google Analytics για να παρακολουθούμε τις επισκέψεις και να δοκιμάζουμε τις υπηρεσίες μας.
  • _ga
  • _gfid

Απόρριψη όλων
Αποθήκευση
Αποδοχή όλων
Open Privacy settings