11Μαρ
healthy-eating-plate-700

Μετά την Πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής ή οποία μπέρδευε τον κόσμο και δημιουργούσε πολλές παρεξηγήσεις όσον αφορά τα τρόφιμα, την συχνότητα και την ποσότητα που προτείνεται να καταναλώνονται, στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ δημιούργησαν «Το Πιάτο Της Υγιεινής Διατροφής».
Στο «πιάτο» διακρίνουμε τις αναλογίες των διάφορων ομάδων τροφών αλλά και τα προτεινόμενα λιπαρά, την κατανάλωση νερού και τη συστηματική άσκηση.

ΛΑΧΑΝΙΚΑ Όσο πιο πολλά λαχανικά και όσο περισσότερη ποικιλία, τόσο το καλύτερο. Οι πατάτες δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

ΛΙΠΑΡΑ Χρησιμοποίησε υγιεινά λιπαρά όπως το ελαιόλαδο στο μαγείρεμα, στη σαλάτα και στο τραπέζι. Απέφυγε το βούτυρο και τα trans λιπαρά.

ΦΡΟΥΤΑ Τρώγε αρκετά φρούτα από όλα τα χρώματα.

ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ Επέλεγε ψάρι, πουλερικά, όσπρια. Περιόρισε το κόκκινο κρέας. Απέφυγε το μπέικον, τα αλλαντικά και άλλα επεξεργασμένα κρέατα.

ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ τρώγε δημητριακά ολικής άλεσης (όπως καστανό ρύζι, ψωμί και ζυμαρικά ολικής άλεσης). Περιόρισε τα επεξεργασμένα δημητριακά (όπως το άσπρο ρύζι και ψωμί)

ΝΕΡΟ Πιες νερό, τσάι ή καφέ (με λίγη ή καθόλου ζάχαρη). Περιόρισε το γάλα και τα γαλακτοκομικά (1-2 μερίδες την ημέρα) και τον χυμό (1 μικρό ποτήρι την ημέρα). Απέφυγε τα ζαχαρούχα ποτά.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Μην ξεχνάς την άσκηση, να παραμένεις δραστήριος μέσα στην καθημερινότητά σου και να γυμνάζεσαι.

Τι τρώνε οι διαιτολόγοι;

Ένα σύνηθες φαινόμενο στο επάγγελμα μας -αυτό του διαιτολόγου δηλαδή- είναι να πιστεύουν οι πελάτες μας πως εμείς οι διαιτολόγοι γνωρίζουμε όλα τα μυστικά του αδυνατίσματος, αλλά τα κρατάμε επτασφράγιστα και δεν θέλουμε να τα “προδώσουμε” σε άλλους.

Read More

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιαδήποτε ιστοσελίδα, αυτή μπορεί να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες από τον περιηγητή σας κυρίως στην μορφή των cookies. Μπορείτε να επιλέξετε τις προσωπικές σας ρυθμίσεις cookie εδώ.

Τα cookies αυτά μας επιτρέπουν να καταγράφουμε τις επισκέψεις και τις πηγές επισκεψιμότητας ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Χρειαζόμαστε το Google Tag Manager για να παρακολουθούμε τις επισκέψεις και να δοκιμάζουμε τις υπηρεσίες μας.

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες